Saturday, March 19

pray after effort.

okayyy okayyy.sebelum apa-apa aku nak mengeluh and mengamuk dulu boleh?rasa mcm nak lempor je berukband neh ke laut.seriously,slow nye da kalah da siput vavi wa ckp lu.temper betul aku. actually,nak tggu page new post neh hundred percent display kau boleh pegi buang air besar dulu tahu.see,nampak sgtlah kelembapan yg melampau-lampau.kalau bernyawa mmg dah kena lempang laju-laju dah.okayyy forget it.huh

hoyyeeeahh!bahagia rasanya,lepas dah delete semua posts.there you go again.mmg dah hobby aku suke mendelete posts bagai nak buad cmne kan.HAHAH.segala gadget merapu merepek dah hilang dr pandangan dah.followers sidebar pn hilang entah kemana.itu semua sebab apa?sebab suke hati aku lah nak buad apapun,ini blog aku kan? :)

apa ni?dah mcm budak sekolah,taip perenggan-perenggan pulak.ahh,ada aku kesah?ini blog siapa. okayyy,hopefully kamu-kamu boleh tlg doakan kejayaan saya utk bergelar seorang guru.eccehh.benci dengo!actually aku sdg dlm proses apply IPG utk sesi jun neh.neh cubaan utk yg kedua kalinya,kalau ada rezeki Alhamdulillah.hope so.perlu ke mcm raih simpati kt sini?HAHAH.do pray for me >.<

 
ada rupa kriteria cikgu marking paper ? HAHAH

pfffffttt : di mana ada kemahuan di situ ada highway ?