Tuesday, March 22

aku bukan kipas.

finally,aku dgn penuh bangga mendabik dada sambil mendongak ke langit sebab aku dah siap asymen muvi maker kejadah tuu.hoyyeah hoyyeah!okay actually aku mmg suka buad benda tu tapi yela dah nama pun asymen kan ofkos lah kena buad mcm formal gituu.at first toksah ckp lah betapa liatnya nak buad.then after semangat berkobar-kobar mcm bendera jalur gemilang nak habeskan,suddenly 'hang'!waterpark?!usually kejap je benda mcm tu happen,tiba-tiba lama kiler.serious kau boleh pegi jemur kain apa semua dulu.boleh imagine perasaan aku masa tu?yeah,aku sgt ''gembira'' sampai rasa nak hentak kepala kt dinding.mcmane kalau benda yg aku da proceed berapa lama tu lost! ohmaigod,jum menangis sama-sama.HAHAH =.=

okay,yg neh mmg aku bukan nak riak bagai lah kan tapi mcm kena update jugak.sebab? sebab sukahati aku lah,ini blog aku kan :) okay senang cerita,tapayah nak mula dgn words pd suatu hari bagai,aku adalah kipas susah mati the blues.apa neh?aku bukan kipas okay. tapayah buad muke banana in pyjamas lah ==' *ada kaitan ke?.aku just die hard fan the blues je,susah sgt ke nak translit? soryy lah,guna bahasa sanskrit kan maklumlah minat sejarah *senyum-senyum kambing.okay berbalik kpd cerita yg tak berapa nak asal tu.actually,bukan nak riak tapi kitowg beat ManCity 2 berbalas 0.kira mcm tak berbalas lah sebenarnya.paham? okay niceee :) kan dah kata,lelaki kerinting tu hero korang tanak percaya.bila masa aku kata?ah,lantaklah >.<

okay serious kena tido awal sebab esok class pukul lapan.get it?okay la aku taip dlm angka,pukul 8. ha,awal kiler kan?time kaseh kalau paham.HAHAH.goodnite peeps -___- 

pfffffttt : takde gambar lah , over limit sudah :'(