Tuesday, March 22

choki2 cokelat

Dimulakan dgn Bismillah..Okay,firstly nak ambil kesempatan utk mengucapkan terima kasih daun keladi kalau sudi bagi lagi kpd yg berkenaan atas souvenir yg telah diberikan tersebut :D *identiti dirahsiakan.kenapa tiba-tiba berlagak sopan dan formal?aku sendiri pun tak paham. HAHAH.sila abaikan kesengalan utk entry pd kali ini,aku sedang ting-tong gara-gara blok aku takde air,usually maghrib tapi ini da melampau sebab tengahari buta pun buad onar.okay, boleh bawak sepanduk ke bendera rumah sukan ke utk mogok kt majlis kolej kediaman.put your hands in the air and say loudly "APEDEHAL TAKDE AIR NYAHH?" after that security akan heret kau keluar.wehh,gunalah bahasa molek sikit mcm "bang,dah 5 hari sy tak mandi" dgn nada yg sadis dan merintih-rintih.confirm semua akan dibaik pulih :)

btw,away from blogging for a few days becoz ada test statistik yg aku cuba elak tapi tak dpt dielakkan.bila baca statement tu bajet konon aku buka buku pakai spek setebal 4 inci ngadap sampai pukul 3,4 pagi.ahh,itu semua onar belaka.tak pernah dibuad aku jd mcm tu.saja je buad statement yg konon nampak mcm bombastik bagai,nak manipulasi korang supaya judge aku konon kuat study.HAHAH.waterpark?Okay,kalau aku dpt dekan sila belanja choki-choki utk aku buktikan aku berjaya jugak one day >.<

smgt waja pkai baju tudung sama semata-mata nk dekan

 pfffffttt : biar bersahaja tapi berjaya =.=