Friday, March 25

your taste ?


Awesomeee :) finally,finished already mengikuti korean drama Personal Taste.Actually,mmg byk dugaan dan cabaran since i watched it.Adehh,test lah kuliah lah tido lah.Thats why sekarang baru aku berjaya habiskan drama tu.Okay,put your hands up sape yg nak aku preview pasal korean drama neh?Ahh,nak ke taknak aku kesah apa.Ade aku kesah?Kau ade kesah? Sape-sape kesah?Waterpark?!So hakikatnya semua tak perlu kesah eventho buad-buad kesah.Okay,gila!Senang cerita,aku taknak pun preview utk kali neh,so boleh pergi tengok sendiri ye kawan-kawan.Sebab apa?Kali neh bukan sebab sukahati aku, sebab you guys kena buka mata dan minda usha hero dlm tu.Hanya,jika anda female! Jika anda male,sila usha yg sebaliknya.HAHAH.Not exactly,actually apa yg aku nak share just storyline dia bagus sikit drp drama melayu.So aku suggest lah korang tgk.Itu je pun.Episodes dia just ada 16 je and watak-watak jahat dlm drama tu mcm tak berapa nak hidup 'mewah'.Lagipun aku kena dabik dada sikit becoz sebelum-sebelum neh tak pernah dibuad aku layan korean drama.HAHAH.Thats why mcm curious sgt kan.Yang aku pernah tgk pun Boys Over Flower, You're Beautiful, Gokusen(Japan), Autumn in My Heart.Okay,yang bakal pulak Playful Kiss tapi taktahu bila mood tu datang nak tengok =.= Okay dah 4 pagi,goodniteee :)

pfffffttt : aku tak rate pun drama neh 5 stars,just saja suka-suka nak post :D