Saturday, April 2

9 things u should do

Helloooo there! Assalamualaikum.Terasa lama pulak tak usha-usha belog neh,kang kene gune feather duster buang-buang habuk sikit.Hah, apa kau engat neh konkrit?Pleaseee lah, neh abstract okayyy takde maknenye nak berhabuk bersawang.Sengal.Now I just wanna share sikit a few things we should do every weekend.Maybe its not 'we' but me.Haha.Meh nak habaq mai, apa yg wajib dibuat tuu haa joyah-joyah and dollah-dollah sekalian.Kalau rasa kau ada buad benda kt bawah neh, kau remaja lah tuu.Haha =.='   *Apa ngajar anak orang gini rupe?Errrr.Ini bukti aku bukan calon menantu yg baik.Nyiahaha.
  1. Tido lambat
  2. Bangun lambat
  3. Movies
  4. Korean dramas
  5. Cartoons
  6. Onlineee
  7. Makan
  8. Makan
  9. Makan
Hadaplah buad benda tuu.Repeat benda yg sama every weekend.Bored?Nahhh,buad lah kau benda-benda lain.Yang byk duit boleh hang out sampai malam buta.For kuota yg mcm aku neh just repeat benda sama je.Naik muak dah,jgn kau repeat tengok movies, dramas, cartoons yg sama sudahlah.Apa bijak sgt?Memang muntahlah if itu pun nak repeat.Haha.Okayyy, actually the most important to do is call your parents tu haa.Dah lah taboley balik, tak kol pulak tuu.Kalau aku yg jd mak korang memang aku ketuk dgn senduk dah.Apa?Call kapel boleh berjam-jam, naik meletup phone.Call parents kalau setakat nak berkira credit memang aku luku-luku kepala hotak kau!

Nahhh,memang kena torche lah dgn aku kan.Anyway, jgn nak komplen sgtlah rutin harian aku tuu haa.At least, aku tak buad maksiat ke hape.Ini bukan riak dan takbur okayyy.Just kita boleh elak benda-benda yg tak patut berlaku.Ahh lantaklah nak kata aku saiko pom.Ada aku kesah?Kalau kau kesah pom aku tak kesah.Haha -_____- Kbyeee, nak sambung nengok Secret Garden :)

Pfffffttt : countdown countdown countdown -.-