Wednesday, March 30

I wonder it ?

Sebelum


Selepas
Sila klik gambar utk gedabak! HAHAH.Nahhh,penat aku tolak tambah darab bahagi kejadah semata-mata sakit mata hati dan perasaan sebab hard disk tu da bertuka colour merah.Sila jangan buat aku menyampah dgn kewujudan colour tuu.Waaa,venci betullah.Kesian tengok dia =.= Jadi,aku dgn penuh gaya mutu keunggulan berusaha sedaya-upaya membersihkan lappy aku.Apa yg tak berguna sume kene delete.Nahhh,padanlah muka semua.Menyemak aje.HAHAH.Sumbat sana,sumbat sini takde lah minimize mana pun volume.Ada lah ciput je yg berubah,sebesar kelemumur kat kepala kau haa.Serupa takde effect nyahh.Haish,buat penat berpeluh-peluh je.I wonder it,should i buy an external hard disk? Sila jgn ckp aku kuno bagai becoz tak beli menatang tu.Aku tak kaya mcm kalian.Bawak-bawaklah simpati kat aku or lebih afdhal hulur-hulur sikit derma.Nyiahaha.Sengal ya amat!

Okay,satu pengakuan berani menyampah aku nak buad.Sila jgn muntah.Actually dia bertuka colour merah sebab aku sumbat kejadah bagai korean drama dlm tu and also cartoons yg mcm tak berapa guna.Ahh,lantaklah nak kata aku childish pun.Unsur-unsur jeles la tu sape yg memberi tohmahan sebegitu rupa.Sila bertaubat sekarang! HAHAH.Okay,malas nak taip dah.Gudboboi :)

Pfffffttt : Tips , jgn simpan korean drama mcm aku,merana lah kau -___-