Tuesday, March 29

menyampah berbaloi.

Sumpah menyampah! Bajet nak tido awal lah kan becoz tomorrownya class pukul 8 pagi.Pukul 1 pagi landing nak paksa diri tido.Mcm hampeh,bergolek-golek sampai 5 pagi lebih haremm takboley tido. Menyampah tak?Grrr.Tu la pasal,gara-gara tido petang then tibai kopi'o pulak.Nahhh,merasa lah kan akibatnya.Masa tu dlm otak dah set dah taknak pegi class pagi tu.Sekali mmg class cancel,Alhamdulillah :) Then dah mandi bagai pukul 11 nak attend stats punyalah sabar keimanan aku,text sampai 5 org tanya ada class tak harini but sorang pun takde inisiatif nak reply.Imagine lah perasaan aku masa tu.Time kasih byklah atas ketidakperihatinan korang semua.Aku sgt menghargainya.Damn.Nasib baik ada gak yg reply kata harini cuti takde class.Whoahh,rasa berbunga-bunga lifeee babes.Suke kiler viva cakap lu.Dgn hujan non-stop,matahari takde,apalagi tarik selimut lah citenye.HAHAH.

Okay la,best of luck for those yg bakal menghabiskan matrik tuu haa.Ylaa,diploma 3 tahun kn.Dah tua nanti baru aku grad.Nahhh,padanlah muka aku kan.Dpt matrix penang taknak pegi pastu tapayah nak merungut bagai tua apekejadah.Benci dengo.Anyway,i'm so grateful being here >.< 

Siapa kenal oggy and the cockraches?Okay,aku sdg layan kartun tu sekarang.Sila jgn jeles sebab aku nampak muda drp umur sebenar.HAHAH.sengal!